Piknikezz Süsüvel a Pozsonyi úton!

2013.07.08 11:44

 

A Hadart Művészeti Társulás programja a Pozsonyi Pikniken

 

Társulatunk legismertebb és egyben legnépszerűbb “tagjával”, SÜSÜVEL találkozhatnak, ha 2013. augusztus 31-én, szombaton kilátogatnak az immár hagyománnyá vált, és az idén ötödik alkalommal megrendezésre kerülő Pozsonyi úti Piknikre.

 

A HADART MŰVÉSZETI TÁRSULÁS sátrában lévő programok:

Időpont Program Akivel találkozhatnak
10:00-11:00 Találkozás Süsüvel Süsü, Királylány
11:00-12:30

Játékok

- korona készítés

- lovagló verseny

- diótörés

- sisak-hajtogatás

Mérai Katalin
14:00-14:30 Jelnyelvi gyorstalpaló

Dányi Krisztián

Spinnerné Takács Erika

15:00-15:30 Közönségtalálkozó

Mérai Katalin

Cs. Németh Lajos

Háda János

15:30-16:00 Élő szinkron

Vándor Éva

Zakariás Éva

Cs. Németh Lajos

Dányi Krisztián

Háda János

16:00-18:00 KataFakanala Mérai Katalin
18:00-18:05

Süsü rajzverseny eredményhirdetés a 

Gyermek Színpadon

 
18:05-18:30 Süsü minielőadás a Gyermek Színpadon  

 

18 órakor a Gyermek Színpadon:

"Ó, ha rózsabimbó lehetnék...", "Mi vagyunk a zsoldosok!", "Én vagyok a jó királyfi...", "Én vagyok a bús királylány...", "Legszentebb dolog a barátság!"

Ismerősek ezek a részletek? Hát persze!

Hadart Művészeti Társulás 18 órakor a Gyermek Színpadon fergeteges zenés összeállítást ad elő a Süsü, a sárkány kalandjai című, közismert mesejátékból.

 

Fellépnek az előadás szereplői:

Kósa Dénes, Blazsovszky Ákos, Laurinyecz Réka, Háda János, Zakariás Éva, Gieler Csaba, Maday Gábor, Juhász György

 

A Pozsonyi Piknikről bővebben:

Várjuk Önöket a Hadart Művészeti Társulás sátrában,

a Gyerek Színpad mellett!